Strona główna – Baza wiedzy – Klimatyzacja w firmie – 5 powodów DLACZEGO WARTO?
Klimatyzacja w firmie – 5 powodów DLACZEGO WARTO?
1. Spocony pracownik, to kiepski pracownik
Obojętnie, jak dobrym będzie fachowcem, to praca w pomieszczeniu nieklimatyzowanym nie wpłynie na niego dobrze. Podetnie mu skrzydła, pozbawi atutów, zwyczajnie rzuci kłody pod nogi. Spocony pracownik to także bardzo zła wizytówka firmy. Na kliencie zrobi to raczej negatywne wrażenie. To absolutnie nie jest wizerunek, który powinien iść w świat. Antyreklama w dosłownym tego słowa znaczeniu. Wobec tego zamieńmy teraz spocone i przyklejone do czoła włosy na nienagannie ułożoną fryzurę, rozchełstaną koszulę z plamami pod pachami – na koszulę elegancko dopiętą plus krawat plus marynarka… Po prostu zamieńmy człowieka wymaglowanego na człowieka świeżego i pełnego energii. Zamieniliśmy? Świetnie!
2. Komfort klienta
Wyobraźmy sobie klienta, który wchodzi do Twojej firmy prosto z nagrzanej słońcem ulicy. Pewnie w duchu liczy na odrobinę chłodu, a tymczasem zderza się z ciężką i duszną atmosferą w pomieszczeniu. Taki klient to sobie zapamięta. I przypomni sobie, że przecież na sąsiedniej ulicy jest podobna firma, tylko klimatyzowana… Potrzebna nam do czegoś taka dobra pamięć klienta? Wręcz przeciwnie! Klient, który przychodzi do Twojej firmy, powinien w tym momencie zapominać o całym świecie.
3. Zmiany klimatyczne
Średnia temperatur rocznych w naszym kraju rośnie z roku na rok. Czy jest to wina nieodpowiedzialnego przemysłu, czy może naturalny cykl planety – to w zasadzie jest w tym momencie mniej istotne. Fakt pozostaje faktem – każde kolejne lato jest cieplejsze. Tym samym klimatyzacja w biurze jest z całą pewnością o wiele sensowniejszą inwestycją, niż np. budowanie stacji narciarskiej tam, gdzie śnieg pada przez kilka do kilkunastu dni w roku. Albo wcale nie pada. Idąc tym tokiem rozumowania: nieklimatyzowane firmy może czekać podobny los, jaki spotkał nizinne stacje narciarskie. A nie był to los łaskawy.
4. Kto stoi w miejscu, ten się cofa!
Jeżeli bodaj jedna firma w Twoim mieście, działająca w tej samej branży, JEST KLIMATYZOWANA, to jest to wystarczający powód, by zrobić to samo. Bo zwyczajnie NIE MOŻESZ DAĆ SIĘ PRZEGONIĆ w wyścigu o klienta. Klimatyzacja w firmie to niezwykle cenny atut marketingowy, który pozytywnie wpływa na wizerunek firmy. Firmy nowoczesnej, firmy dbającej o klientów, firmy godnej zaufania. To jest inwestycja, która zwraca się z nawiązką.
5. Klimatyzacja to ZDROWIE!
Nie sposób pominąć tego argumentu. Klimatyzator nie tylko dba o optymalną temperaturę, ale także filtruje powietrze, pozbawiając je zanieczyszczeń: kurzu, pyłków, drobnoustrojów i wszelkiego typu alergenów. Nowoczesne klimatyzatory potrafią również regulować wilgotność powietrza, dezynfekować powietrze w obiegu, a także nasycać je ozonem lub aromatami i witaminami.
Czy to już pora na podjęcie słusznej decyzji? ZADZWOŃ, pomożemy Ci w wyborze optymalnego klimatyzatora dla Twojej firmy.

NOWOŚĆ:
Może Cię również zainteresować:
Klimatyzacja w restauracji lub kawiarni…
Strona główna - Baza wiedzy - Klimatyzacja w restauracji lub kawiarni…Klimatyzacja w restauracji lub kawiarni……A także w barze, pubie, czy jakimkolwiek innym lokalu gastronomicznym – to temat dość specyficzny i obszerny, ale postaramy się go przybliżyć. Naturalnie...
Inteligentny dom – sterowanie Wi-Fi w kontekście klimatyzacji
Strona główna - Baza wiedzy - Inteligentny dom – sterowanie Wi-Fi w kontekście klimatyzacjiInteligentny dom – sterowanie Wi-Fi w kontekście klimatyzacjiInteligentny dom to pojęcie, które z roku na rok staje się coraz bardziej popularne. Wraz z rozwojem technologii...
5 zasad, jak poprawnie korzystać z klimatyzacji w domu lub biurze
Strona główna - Baza wiedzy - 5 zasad, jak poprawnie korzystać z klimatyzacji w domu lub biurze5 zasad, jak poprawnie korzystać z klimatyzacji w domu lub biurzeKlimatyzacja, jak każde inteligentne urządzenie, wymaga prawidłowego użytkowania. Wówczas pracuje wydajnie,...