Strona główna – Baza wiedzy – Klimatyzacja w firmie – 5 powodów DLACZEGO WARTO?
Klimatyzacja w firmie – 5 powodów DLACZEGO WARTO?
1. Spocony pracownik, to kiepski pracownik
Obojętnie, jak dobrym będzie fachowcem, to praca w pomieszczeniu nieklimatyzowanym nie wpłynie na niego dobrze. Podetnie mu skrzydła, pozbawi atutów, zwyczajnie rzuci kłody pod nogi. Spocony pracownik to także bardzo zła wizytówka firmy. Na kliencie zrobi to raczej negatywne wrażenie. To absolutnie nie jest wizerunek, który powinien iść w świat. Antyreklama w dosłownym tego słowa znaczeniu. Wobec tego zamieńmy teraz spocone i przyklejone do czoła włosy na nienagannie ułożoną fryzurę, rozchełstaną koszulę z plamami pod pachami – na koszulę elegancko dopiętą plus krawat plus marynarka… Po prostu zamieńmy człowieka wymaglowanego na człowieka świeżego i pełnego energii. Zamieniliśmy? Świetnie!
2. Komfort klienta
Wyobraźmy sobie klienta, który wchodzi do Twojej firmy prosto z nagrzanej słońcem ulicy. Pewnie w duchu liczy na odrobinę chłodu, a tymczasem zderza się z ciężką i duszną atmosferą w pomieszczeniu. Taki klient to sobie zapamięta. I przypomni sobie, że przecież na sąsiedniej ulicy jest podobna firma, tylko klimatyzowana… Potrzebna nam do czegoś taka dobra pamięć klienta? Wręcz przeciwnie! Klient, który przychodzi do Twojej firmy, powinien w tym momencie zapominać o całym świecie.
3. Zmiany klimatyczne
Średnia temperatur rocznych w naszym kraju rośnie z roku na rok. Czy jest to wina nieodpowiedzialnego przemysłu, czy może naturalny cykl planety – to w zasadzie jest w tym momencie mniej istotne. Fakt pozostaje faktem – każde kolejne lato jest cieplejsze. Tym samym klimatyzacja w biurze jest z całą pewnością o wiele sensowniejszą inwestycją, niż np. budowanie stacji narciarskiej tam, gdzie śnieg pada przez kilka do kilkunastu dni w roku. Albo wcale nie pada. Idąc tym tokiem rozumowania: nieklimatyzowane firmy może czekać podobny los, jaki spotkał nizinne stacje narciarskie. A nie był to los łaskawy.
4. Kto stoi w miejscu, ten się cofa!
Jeżeli bodaj jedna firma w Twoim mieście, działająca w tej samej branży, JEST KLIMATYZOWANA, to jest to wystarczający powód, by zrobić to samo. Bo zwyczajnie NIE MOŻESZ DAĆ SIĘ PRZEGONIĆ w wyścigu o klienta. Klimatyzacja w firmie to niezwykle cenny atut marketingowy, który pozytywnie wpływa na wizerunek firmy. Firmy nowoczesnej, firmy dbającej o klientów, firmy godnej zaufania. To jest inwestycja, która zwraca się z nawiązką.
5. Klimatyzacja to ZDROWIE!
Nie sposób pominąć tego argumentu. Klimatyzator nie tylko dba o optymalną temperaturę, ale także filtruje powietrze, pozbawiając je zanieczyszczeń: kurzu, pyłków, drobnoustrojów i wszelkiego typu alergenów. Nowoczesne klimatyzatory potrafią również regulować wilgotność powietrza, dezynfekować powietrze w obiegu, a także nasycać je ozonem lub aromatami i witaminami.
Czy to już pora na podjęcie słusznej decyzji? ZADZWOŃ, pomożemy Ci w wyborze optymalnego klimatyzatora dla Twojej firmy.

NOWOŚĆ:
Może Cię również zainteresować:
Klimatyzacja w pokoju dziecka
Strona główna - Baza wiedzy - Klimatyzacja w pokoju dzieckaKlimatyzacja w pokoju dzieckaNiektórzy rodzice (lub przyszli rodzice), planując montaż klimatyzacji w domu, zastanawiają się, czy dobrym pomysłem jest klimatyzowanie pokoju dziecka. Żeby ten problem...
Naprawdę cichy klimatyzator do mieszkania
Strona główna - Baza wiedzy - Naprawdę cichy klimatyzator do mieszkaniaNaprawdę cichy klimatyzator do mieszkaniaKto mieszka w bloku, ten doskonale wie, jak rozchodzą się hałasy – szczególnie w pionie. A już klatka schodowa to w zasadzie jedno wielkie pudło...
Ekologiczna klimatyzacja
Strona główna - Baza wiedzy - Ekologiczna klimatyzacja:Ekologiczna klimatyzacja: Mniejszy pobór, mniejsza emisja, mniejsze rachunki!Klimatyzacja na ogół kojarzy nam się z jakimś ekstra wydatkiem stałym (nie licząc kosztów instalacyjnych). Chcemy mieć chłodek, a więc...